Anvendt IKT, presentasjonsmappe avik 6400. Kunnskap, informasjon, læring og teknologi.

Forside
Innledning
Problemstilling
Begrepsforklaringer
Kunnskap, informasjon, læring og teknologi
Fagplanen
Obligatoriske oppgaver
Individuell oppgave
Referanser/kildehenvisning

Utskriftsvennlig versjon, det presiseres at det er blogg versjonen som er min offisielle innlevering. Dette er på ingen måter en utgave som rettferdiggjør alt arbeidet som ligger i bloggen.

søndag 3. februar 2008

Avik 6400, hva skal jeg jobbe med

Etter stor frustrasjon og mye grubling har jeg i løpet av helgen kommet fram til et tema jeg kan tenke meg å vinkle min individuell oppgave for modul 6400 mot.

Jeg har planlagt å forsøke og heve de tre første modulene, med trykk på modul 6300, opp på et konseptuellt innovativt plan.

Planen er å innvolvere mine kollegaer, ledelsen og elevene her på skolen i enda større grad i arbeidet med digitale verktøy. Med særskilt trykk på blogg.

1 kommentar:

Franciska sa...

Hvem gjør du det for? Hvordan og hvorfor har du tenkt til å gjøre det?

Hvorfor velger du blogg? Bruker ikke dere en læringsplattform som dere allerede er inne på?