Anvendt IKT, presentasjonsmappe avik 6400. Kunnskap, informasjon, læring og teknologi.

Forside
Innledning
Problemstilling
Begrepsforklaringer
Kunnskap, informasjon, læring og teknologi
Fagplanen
Obligatoriske oppgaver
Individuell oppgave
Referanser/kildehenvisning

Utskriftsvennlig versjon, det presiseres at det er blogg versjonen som er min offisielle innlevering. Dette er på ingen måter en utgave som rettferdiggjør alt arbeidet som ligger i bloggen.

torsdag 31. januar 2008

Problemstilling avik 6400

I avik 6300 endte jeg opp med følgende problemstilling:


"Hvordan legge til rette for læring, med ikt, i samarbeid med ledelsen og lærerneSørumsand videregående skole"

I tillegg til å fokusere på fagplanen for avik 6300, var jeg nødt til å ha et stort trykk på målene i fagplanen for avik 6400 som går på å være støttespiller for ledelsen ved innføring og tilrettelegging av nye lærings- og samhandlingsformer, samt initiere og utvikle IKT baserte kunnskapsnettverk.

Utfra det store trykket jeg var nødt til å ha på fagplanen for 6400, mener jeg at jeg med fordel kan fortsette med samme problemstilling.

Er det noen innvendinger på dette, så kom med konstruktive forslag.



1 kommentar:

Franciska sa...

Jeg tror det er lurt å bruke det du allerede har.Ulempen er at det kan være vanskelig å tenke noe nytt, fordelen er at du trenger ikke å beskrive alt fra begynnelsen av og at du allerede kjenner til alle fellene du kan gå i.