Anvendt IKT, presentasjonsmappe avik 6400. Kunnskap, informasjon, læring og teknologi.

Forside
Innledning
Problemstilling
Begrepsforklaringer
Kunnskap, informasjon, læring og teknologi
Fagplanen
Obligatoriske oppgaver
Individuell oppgave
Referanser/kildehenvisning

Utskriftsvennlig versjon, det presiseres at det er blogg versjonen som er min offisielle innlevering. Dette er på ingen måter en utgave som rettferdiggjør alt arbeidet som ligger i bloggen.

fredag 21. mars 2008

Individuell oppgave

Har igjennom studiet sett på forskjellige presentasjonsformer, etter nøye overveielser, betraktninger og refleksjoner , kommet fram til at blogg foreløpig er mitt medium.

Jeg har vurdert:
Hjemmeside,
Blogg,
GoogleDocs, GoogleDocs og spreadsheets
Itslearning,
Vct
Slideshare
Mindomo

Jeg har i løpet av studiene jeg har deltatt på i løpet av det siste året (AVIK og Grunnleggende ferdigheter i yrkesfag), brukt hjemmeside, VCT, itslearning og blogg til å presentere læringsobjekter/individuelle oppgaver. Jeg bruker i tillegg aktivt blogg i samarbeid med elevene mine som presentasjonsmedium/læringsarena i opplæringa.

De læringsobjektene/presentasjons formene jeg har vært mest fornøyd med og som understreker mest mitt pedagogiske ståsted er disse: Bransje, fag og miljø, ekstra. og læringsobjekt kjøtt (læringsobjekt kjøtt var et læringsobjekt som ble til på en samling på hiak i samarbeid med Ole Fredrik)

Ser i tillegg at jeg har beveget meg radikalt i forhold til min ikt didaktik i løpet av studiet

Ingen kommentarer: