Anvendt IKT, presentasjonsmappe avik 6400. Kunnskap, informasjon, læring og teknologi.

Forside
Innledning
Problemstilling
Begrepsforklaringer
Kunnskap, informasjon, læring og teknologi
Fagplanen
Obligatoriske oppgaver
Individuell oppgave
Referanser/kildehenvisning

Utskriftsvennlig versjon, det presiseres at det er blogg versjonen som er min offisielle innlevering. Dette er på ingen måter en utgave som rettferdiggjør alt arbeidet som ligger i bloggen.

lørdag 5. april 2008

Måloppnåelse 1/fagplanen

På de første samlingen i denne modulen gikk klassen sammen om å lage en felles begrepsforståelse av målene i AVIK6400, denne forståelsen har vært under bearbeiding siden i gruppa mi.

Måloppnåelse vil alltid være sentralt i vurdering, jeg mener at jeg har nådd målene for denne modulen og skal forsøke å dokumentere det her.

Jeg har vurdert ett og ett mål i denne sammenhengen.

Mål 1 - innhente, analysere og vurdere nye digitale læringsressurser
Mål 2: - bruke IKT som driver i kunnskapsutvikling og samhandling med andre
Mål 3: - initiere og utvikle IKT baserte kunnskapsnettverk
Mål 4: - foreta etiske og juridiske vurderinger knyttet til nettverksjobbing
Mål 5: - være støttespiller for ledelsen ved innføring og tilrettelegging av nye lærings- og samhandlingsformer

Dette er på ingen måte en fasit eller utømmelig kilde i forhold til måloppnåelse med tanke på fagplanen i avik 6400, men slik jeg ser det et uttrykk for min forståelse og tolkning av studiet digital kompetanse, min forståelse og tolkning av innholdet og arbeidsmetodene i fagplanen, for studiet og for de obligatoriske oppgavene.

Ingen kommentarer: