Anvendt IKT, presentasjonsmappe avik 6400. Kunnskap, informasjon, læring og teknologi.

Forside
Innledning
Problemstilling
Begrepsforklaringer
Kunnskap, informasjon, læring og teknologi
Fagplanen
Obligatoriske oppgaver
Individuell oppgave
Referanser/kildehenvisning

Utskriftsvennlig versjon, det presiseres at det er blogg versjonen som er min offisielle innlevering. Dette er på ingen måter en utgave som rettferdiggjør alt arbeidet som ligger i bloggen.

søndag 6. april 2008

Studiet grunnleggende ferdigheter i yrkesfag.

Den 26.11.07, mottok jeg en mail fra rektor hvor han informerte om et nytt studie som skulle startes opp på HIAK. Studiet skulle gå på grunnleggende ferdigheter i yrkesfag, og med kunnskapsløftet i gang, så jeg nytten av å øke kompetansen i denne sammenhengen. Jeg meldte min interesse og fikk tilslaget.

Studiet skulle fokusere på de grunnleggende ferdighetene i kunnskapsløftet, deriblant digitalkompetanse. Den 08.01.08 var oppstarten på studiet, og vi var samlet lærere fra Kristiansand i sør til Lillehammer i nord. (se mail på jobb 26.11.07)

Ingen kommentarer: