Anvendt IKT, presentasjonsmappe avik 6400. Kunnskap, informasjon, læring og teknologi.

Forside
Innledning
Problemstilling
Begrepsforklaringer
Kunnskap, informasjon, læring og teknologi
Fagplanen
Obligatoriske oppgaver
Individuell oppgave
Referanser/kildehenvisning

Utskriftsvennlig versjon, det presiseres at det er blogg versjonen som er min offisielle innlevering. Dette er på ingen måter en utgave som rettferdiggjør alt arbeidet som ligger i bloggen.

mandag 4. februar 2008

Tror det omsider har løsnet litt?

Føler at jeg virkelig har sliti med å få satt meg inn i denne modulen (også) men tror kanskje det har løsnet litt nå med tanke på å få på plass en disposisjon.

Nå må mitt neste skritt bli å få tidfestet en plan for hva, hvem, når, hvordan og hvorfor. Velger her også å jobbe opp mot ledelsen, for å få innpass i forhold til tid. Kan være mulig at jeg blir nødt til å fokusere på egen avdeling, men slik jeg ser det vil dette helt klart uansett være et stort skritt i riktig rettning.

2 kommentarer:

Franciska sa...

Å begynne i det små er kanskje ikke så dumt, men på en annen side kanskje kjempedumt! Blir det for snevert? Er de på din avdeling mer opptatt av dette en de andre på skolen? Blir det "bare" en greie for dere på din avdeling?

Ellers syns jeg du har fått satt opp en fin disposisjon og med spørsmålene du ramser opp her, tror jeg også du klarer å analysere arbeidet.

Gry sa...

Beveger du deg da rett inn i Feltteorien, og kartleggingen av det feltet du skal bevege deg i? (side 26-27 i innovasjonsboka)