Er det noen som har kommet over eller jobber ved skoler hvor man har kommet langt på feltet:
Å lære med ikt- ikke om ikt?
Gry hadde et innspill for en tid tilbake: http://www.karmoyped.no/ped/
Takk til Gry, hvis noen andre har gode innspill mottas disse med takk.
Anvendt IKT, presentasjonsmappe avik 6400. Kunnskap, informasjon, læring og teknologi.
Forside
Innledning
Problemstilling
Begrepsforklaringer
Kunnskap, informasjon, læring og teknologi
Fagplanen
Obligatoriske oppgaver
Individuell oppgave
Referanser/kildehenvisning
Utskriftsvennlig versjon, det presiseres at det er blogg versjonen som er min offisielle innlevering. Dette er på ingen måter en utgave som rettferdiggjør alt arbeidet som ligger i bloggen.
Innledning
Problemstilling
Begrepsforklaringer
Kunnskap, informasjon, læring og teknologi
Fagplanen
Obligatoriske oppgaver
Individuell oppgave
Referanser/kildehenvisning
Utskriftsvennlig versjon, det presiseres at det er blogg versjonen som er min offisielle innlevering. Dette er på ingen måter en utgave som rettferdiggjør alt arbeidet som ligger i bloggen.
fredag 22. februar 2008
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
2 kommentarer:
Jeg har akkurat vært på foreldremøte på Hvam videregående skole.
Ble mildt sagt overrasket, paff og engasjert når data kom opp på menyen.
Vet du, der går ledelsen og lærer og tror at fenomenet er i ferd med "å gå over", da data er bare villedende, tungvint og lite lærenyttig. Det ble ikke engang i en bisetning nevnt som et hjelpemidde, bare klunder og heft. Så nå ser jeg hva du sliter med av kollegaer. :(
http://www.timeskole.no/nits/doc/bevisstikt.pdf
Ikke akkurat helt det du spør om, men allikevel interessant for deg, tror jeg...
Legg inn en kommentar