Anvendt IKT, presentasjonsmappe avik 6400. Kunnskap, informasjon, læring og teknologi.

Forside
Innledning
Problemstilling
Begrepsforklaringer
Kunnskap, informasjon, læring og teknologi
Fagplanen
Obligatoriske oppgaver
Individuell oppgave
Referanser/kildehenvisning

Utskriftsvennlig versjon, det presiseres at det er blogg versjonen som er min offisielle innlevering. Dette er på ingen måter en utgave som rettferdiggjør alt arbeidet som ligger i bloggen.

torsdag 15. november 2007

Utfordringer igjen!!!!

Er nødt til å kjøre enda en test på denne siden min, nå som jeg trodde alt var i orden, for det virker faktisk i min igoogle.

Får tilbakemelding fra Runar om at han opplever samme problem med denne bloggen som med den forrige.

Oppdateringer som gjøres her i bloggen, synes ikke i pageflakes/igoogle/blogline etc, er det noen som veit hva som kan være galt???

1 kommentar:

Franciska sa...

Helt blank. Men kan det ha noe med adressen til bloggen å gjøre? Er den for lang? for kort? eneste jeg kan komme på...