Anvendt IKT, presentasjonsmappe avik 6400. Kunnskap, informasjon, læring og teknologi.

Forside
Innledning
Problemstilling
Begrepsforklaringer
Kunnskap, informasjon, læring og teknologi
Fagplanen
Obligatoriske oppgaver
Individuell oppgave
Referanser/kildehenvisning

Utskriftsvennlig versjon, det presiseres at det er blogg versjonen som er min offisielle innlevering. Dette er på ingen måter en utgave som rettferdiggjør alt arbeidet som ligger i bloggen.

mandag 12. november 2007

Har byttet blogg!!!

På bakgrunn av problemer med pageflakes og igoogle har jeg byttet hovedblogg.

Den gamle bloggen finner du her

Håper ikke dette skaper forvirring og frustrasjoner. Jeg skal gjøre mitt ytterste for at dette ikke skaper uoversiktlighet og oppgitthet.

Fra og med dette øyeblikk (12.11.07, klokka 1942) er denne bloggen min hovedblogg. Alt jeg har gjort av dokumentasjon og arbeide i forhold til studiene, enten vi snakker om innlegg, delte dokumenter, linker, tager etc ligger her

Fint hvis dere også tar en tur innom den gamle bloggen, det ligger mange innlegg her som fortjener en kommentar :)

Ingen kommentarer: