Anvendt IKT, presentasjonsmappe avik 6400. Kunnskap, informasjon, læring og teknologi.

Forside
Innledning
Problemstilling
Begrepsforklaringer
Kunnskap, informasjon, læring og teknologi
Fagplanen
Obligatoriske oppgaver
Individuell oppgave
Referanser/kildehenvisning

Utskriftsvennlig versjon, det presiseres at det er blogg versjonen som er min offisielle innlevering. Dette er på ingen måter en utgave som rettferdiggjør alt arbeidet som ligger i bloggen.

tirsdag 13. november 2007

Ny problemstilling/endring av problemstilling

Jeg startet med denne problemstillingen, under veis i prosessen har jeg vært innom flere alternativer.

Etter mange gode innspill, både fra gruppemedlemmene, Trond og Mette, samt egne overveielser, refleksjoner og tanker rundt det å skulle opprette et kunnskapsnettverk i en skole som legger så kraftige hindringer i veien for å lære med ikt, så har jeg endret problemstilling til:

"Hvordan legge til rette for læring, med ikt, i samarbeid med ledelsen og lærerne på Sørumsand videregående skole".

2 kommentarer:

Franciska sa...

Lurt av deg å ta med alle lærerne på prosessen. Da har du kanskje større mulighet til å få med deg noen andre som deler din interesse. Men elevene ble helt borte??

Thor-Arne Johansen sa...

Nei, elevene er ikke borte. Men tanken er at med så vanskelige ikt forhold med så mange sperringer vi har på skolen, er jeg avhengig av å få lærere, ledelse og ikt enheten på lag. Elevene er klare de, det handler om om å komme i gang og at lærera og resten av personalet må få kunnskaper og tillit nok til at dette kan fungere.